UK Daily Express Newspaper admit they published an incorrect 'racism' story about Meghan Markle & Prince Harry

The UK's Daily Express Newspaper has published an apology to the Duke and Duchess of Sussex today over a false story that they had released,  in which they claimed that Meghan Markle and Prince Harry had criticized the Queen over her handling of the allegations made by the couple of racism in the Royal Family. This story had been picked up and widely reported by other worldwide news outlets.

The UK's Daily Express Newspaper has published an apology to the Duke and Duchess of Sussex today over a false story that they had released in which they claimed that Meghan Markle and Prince Harry had criticized the Queen over allegations made by the couple of racism in the Royal Family. This story had been picked up and widely reported by other worldwide news outlets.
In their apology today,  the Daily Express state "The allegation of criticism reported in the book "Finding Freedom" did not come from the Duke and Duchess. The authors of "Finding Freedom" do not speak on behalf of the Duke and Duchess."

The Daily Express added that they were happy to set out the correct position and they apologised to the Duke and Duchess.

This is also somewhat of a rebuke to the authors of Finding Freedom as the Express has been forced to acknowledge that the authors do not speak for Meghan and Harry - something which has been widely speculated to be the case.

Comments

Popular posts from this blog

Prince Harry joins Dax Shepard and Monica Padman on the podcast Armchair Expert

The New York Post publish a photo of Archie & Meghan Markle just ahead of Archie's 2nd Birthday

Meghan Markle & Archewell Productions announce a female empowerment animated series for Netflix